Pages

.

Min kära syster


Min syster är ett stöd och inspiration för mig.
Hon har vågat satsa på det som hon brinner för; second-hand.

för ett år sedan startade hon web-butiken www.comeagain.se. Titt som tätt tittar jag in i hennes butik på nätet. Beundar hennes alster och hennes fotografier.

Lina är en duktig skribent och hennes blogg www.komigenbloggen.blogspot.com är absolut läsvärd. Där hittar ni små berättelser ur livet, ögonblick, butiksnyheter, vad hände sen med produkterna skildringar och mycket mera. Ja, och en länk till miia-smycken....

Vi är ganska lika min syster och jag, men också mycket olika. Men gemensamt är behovet av att vara kreativa, att göra det vi brinner för. Gå in på Linas blogg eller comeagain ock njut!

Att ha en syster det är verklig rikedom!
(på bilden sitter Lina hemma hos mina föräldrar och hjälper mig med länkar och dyl inför min blogg start)

No comments:

Post a Comment

.