Pages

.

Hej å Välkommen till min nya blogg

Här tänker jag skriva om mina smycken
och lägga upp bilder på mina alster.
Inom kort kan ni även köpa mina smycken hos:

Jag håller som bäst på att välja ut vilka smycken jag vill
sälja hos Country Dreams. Eftersom vi precis har flyttat och håller
på att renovera några rum är den kreativa tiden för mina smycken
något begränsad.. Var även begränsad av att inte ha något bredband
hemma, blir så trött på bredbandsleverantörerna som envisas
med att behöva TRE hela veckor för att installera det...
Hur som, det är ju trots allt bara sk i-landsproblem ;-)
Jag har försökt hitta på roliga namn på mina smycken och eftersom
jag är frälst i snabba å vitsiga ordlekar kom jag att tänka på
mina ord-och-meningsbyggar-mästarinnor i
Gilmore girls!
Så några av mina smycken har fått namn efter Lorelai's "lines" i Gilmore girls
(mycket lip gloss)

/kram å hoppas vi ses snart igen
Frida

No comments:

Post a Comment

.