Pages

.

Excuse me, crazy lady (small)

Jag har lärt mig göra pärlbollar (tack vare min pärlkompis Sara!!)
Jag tycker väldigt väldigt mycket om dessa små pärlbollar med 4 mm bicone swarovski pärlor och kulkedjorna. Det blir även snyggt att trä bollen på en svart eller grå rund vajer.
Jag har döpt min swarovski bollar till Excuse me, crazy lady och det går bra att beställa dem. Jag gör dem med 4mm resp 6mm swarovskis. Just nu har jag bara kristall/genomskinliga swarovskisar hemma.
Det går åt exakt 30 pärlor till en pärlboll och det är en hel del pyssel och knåp, vilket jag tycker är roligt!!





Vill du beställa ett 'Excuse me, crazy lady' så går det givetvis bra.
Uppge art.nr 11 125 samt vilken typ av kedja du vill ha (kulkedja, ormlänk, svart/grå vajer)
Pris 175kr/st inkl frakt inom Sverige




No comments:

Post a Comment

.