Pages

.

Bytt är bytt


För ett tag sedan undrade jag om Monica som har bloggen Moas Lovely Things kunde tänka sig att idka lite byteshandel, ett valfritt halsband & armband från Wita mot en av hennes underbara handsydda änglar. Gissa om jag blev överlycklig när Monica svarade - Ja, gärna!!

Jag ska få trädgårdsängeln Fia och Monica får ett halsband & armband i vitt med gurksilver. Ta gärna en titt på Monicas handsydda änglar och bakelser, de är makalöst fina, bedårande och detaljerna är otroligt fina.

Monica har även en fin trädgårdsblogg och det var genom den som jag hittade hennes änglar.





Trädgårdsängeln Fia




Armband


Halsband




Väntar med spänning på att mina ängel ska komma, även sambon frågar när ängeln kommer :-)
Moa, jag postade dina smycken i torsdags kväll så du bör ha dem nu på måndag.
//kramelikram Frida

No comments:

Post a Comment

.