Pages

.

Saturnusarmband

Här variant på armband med dubbla donuts. Att få in de små donutsen i de stora fungerar sällan så jag blir lika glad varje gång det lyckas.
Materialet är, som oftast, pärlemor och sötvattenspärlor.

Har träningsabstinens. Imorgon dags för "Jonas-pass"! Yes!

Tillägg 1: Kom precis från salsa. Shit à la bänken så härligt...med ett stort undantag. En kille envisades med att dippa mig nästan ända ner till golvet. Läskigt. När han ville börja kasta mig upp i luften (!!!?!) var gränsen passerad med god marginal och jag tackade för mig. Klarade mig med livet i behåll. Puh.

Tillägg 2: Nu kommer någon kanske inte att tro mig, men när killen skulle kasta mig upp i luften så log han diaboliskt och visade tänderna. Han hade huggtänder, ni vet som Dracula. De såg väldigt äkta ut...alltså inga såna där lösa i plast där den övre och nedre tandraden sitter ihop, utan the real thing. Hu.

No comments:

Post a Comment

.