Pages

.

Anki, Mia & Lisas beställningar

Hej,
Nu kan ni tro att jag har varit riktigt flitig :-)
Inte mindre än 3 ½ halsband har jag gjort idag!
Först - ett svart med organza och vaxad lintråd och magnetpärlor till Anki.
Jag har gjort en ny variant, den vaxade lintråden låses fram med magneter och organzan "knyter" man med en lättare slarvig knut.
Dear God Almighty Mr. Mirkle!
(nr 11 116)




Mia - här är ditt silvertrasselhjärta.
Med karbinhake och 3 små sötvattenspärlor, ca 2-3cm långt.

I'm a witty conversationalist
(nr 11 111)


Lisa - ett långt halsband med mycket gurksilver (ca 90cm långt) och vita sötvattenspärlor, vita sea shell mm.
I'm not here to shoplift
(nr 11 114)






Malin är hemma hos föräldrarna i Ljungsbro den här veckan så jag ska försöka skicka med henne Mias och Lisas halsband.


Anki och Pernilla - kedjan som ni vill ha är slut så det kommer dröja ett tag innan jag kan göra era halsband (Pernilla, jag har börjat på din rosa klase),





//Kramelikram Frida



Ps. namnen är "hämtade" från Gilmore Girls dialoger...

No comments:

Post a Comment

.