Pages

.

Smyckesvisning i helgen

Min första Smyckesvisningen närmar sig med stormsteg... på söndag gäller det!!

Det ska bli jättekul!! Min svägerska Malin i Jönköping har bjudit hem några vänner som är nyfikna på Wita Smycken, förberedelserna är i full gång kan jag lova (dvs mellan slipning och spackling av trapphuset här hemma...)

Jag har hittat fotoramar som jag har plockat bort glaset ur och ersatt med en lite tjockare skumgummibit (ca 1 cm tjock) och sedan jag har jag satt upp nålar och hängt upp smycken på nålarna, ursnyggt! Jag hoppas man kommer kunna se smyckena lättare och bättre då här, än att bara lägga upp dem på ett bord. (om jag hinner fota lite i morgon så ska jag försöka lägga upp en bild)

Malin har oxå lite idéer till hur vi ska presentera smyckena - kommer bli super spännande på söndag!!

Dax att sussa nu /sov gott och kramelikram Frida

No comments:

Post a Comment

.