Pages

.

Embrace the art of dialogue

Förra veckan ringde en tjej från Stockholm till mej, hon hade hittat mina bilder på Pixbox och ville beställa ett hårspänne i glas + vitt + lite svart+ lite rött som hon ska ha på sig på det bröllop som hon är bjuden till den 25:e maj.
Jag var mitt uppe i förberedelserna inför smyckesvisningen men det är ju inte varje dag man får en sådan här viktig beställning (bröllop är viktiga) så jag lyckades hitta lite tid och kunde göra detta hårspänne, som jag för övrigt blev väldigt nöjd med :-)
Jag har använt, vita sötvattenspärlor i olika storlekar, 5-6mm krackelerade runda glaspärlor i både glas och rökigt grått, några glaskuber, några svarta små hemalykedroppar, några små svarta sötvatten samt små små röda glaspärlor. Hårspännet är ca 8-9cm långt (stl L) och kostar 125 kr inkl frakt. Jag har döpt det till "Embrace the art of dialogue" efter ett avsnitt från Gilmore Girls.

Idag fick Jessica sitt hårspänne i brevlådan och hon blev jätte-glad över det :-)
Hon skickade mig ett sms "Herregud va snyggt det var, är så nöjd.. Tack.. Kram" och sedan mailade hon mig den här bilden när hon har satt upp håret och använder hårspännet!


Jag tycker min hobby blir extra roligt när man får så här trevliga och tacksamma kunder!


//kramelikram Frida


Ps. smyckesvisningen gick jättebra, jag återkommer med lite bilder från den när jag kryat på mig lite, ligger hemma m feber och tycker livet känns allt annat än rättvist.. varför febrig och sjuk när det är soligt och underbart väder ute...

No comments:

Post a Comment

.